söndag 3 september 2017

Veckoplanering vecka 36

Nu är det dags att göra planeringen för kommande vecka. I och med att maken börjar jobba imorgon efter semestern, så är jag få ordentligt med lästid. Men, nu har jag ju blivit förkyld så jag vet inte hur mycket jag kommer att orka koncentrera mig, det får  helt enkelt bli som det blir. Vem vet, det kanske blir åt andra hållet, dvs att jag inte orkar med nånting annat än läsning...






Det jag tänkt läsa är





Tjockdrottningen av Moa Herngren
Läser jag just nu











Stora stygga vargen av Nele Neuhaus













I det sista regnet av Janesh Vaidya










Den osynlige väktaren av Dolores Redondo












Vad har du planerat att läsa den här veckan?


2 kommentarer:

  1. Tjockdrottningen vill jag också läsa någon gång.

    SvaraRadera
  2. Trevlig läsning! Jag kämpar på med Andras vänner av Liane Moriarty. Kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller ej...

    SvaraRadera