söndag 24 september 2017

Veckoplanering vecka 39

Eftersom det är söndag så är det dags att planera för läsningen under den kommande veckan. Om ingenting oförutsett inträffar så borde jag ha rätt så rejält med lästid den här veckan och det behövs. Vi har i alla fall inga aktiviteter inplanerade förutom ett ev biobesök under helgen. Kommande vecka har jag tänkt mig att ta itu med lite av de tjockare böckerna i högen på stolen bredvid mig. Det betyder att det inte riktigt blir så många böcker till antalet men sidmängden lär ändå hålla sig på ungefär samma nivå som vanligt.



Det jag tänkt läsa under vecka 39 är






Kvinnorna på slottet av Jessica Shattuck











Den goda dottern av Karin Slaughter














I det sista regnet av Janesh Vaidya








Jag hoppas såklart att jag hinner med lite mer, men det är lika bra att vara lite försiktig med planeringen.

Vad ska du läsa under veckan som kommer?




1 kommentar: