fredag 25 januari 2019

Helgläsning vecka 4

Den här helgen är det mest maken som har mycket att göra, han ska klyva ved så vi har ett bra tag framöver och så ska han stycka och paketera rå mat (BARF) till både illrar och katter. Jag kan inte hjälpa till med något av det så jag får istället en massa egentid som jag kan använda till att läsa och pyssla med bloggen. En stor del av fredagen har visserligen redan gått åt eftersom vi varit och handlat så jag har inte hunnit läsa så mycket som jag hade velat, men jag får väl försöka ta igen det under helgen. Jag hopps alltså på gott om lästid den här helgen.





Det jag tänkt läsa den här helgen är



Xirianas gåta av Joseph A. Davis
Läser jag just nu












Pow wow av Tommy Orange












Som Nitroglycerin av Frida Moisto




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar