måndag 28 januari 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 4

Det var segt med läsningen under vecka 4 av någon anledning. Jag märkte själv att jag hellre ville hålla på med nånting annat än läsning hela tiden och tänkte faktiskt sen att det var lika bra att inte tvinga sig själv att läsa när det inte känns rätt. Nu i efterhand kan jag känna att det kanske hade lite att göra med vika böcker jag valde att läsa, att valet inte precis var optimalt och att jag därför inte riktigt var lika sugen på läsning som jag brukar vara. Så kan det bli ibland så nu får jag bara se till att välja läsning bättre så att läslusten upprätthålls.




Det som hände under vecka 4 var

Jag läste ut 1 bok

Vernon Subutex av Virginoe Despentes

Jag skrev 3 recensioner

Tjuven som hade klänning - Robbe Eriksson & Marcus Körling
Vikten av vatten - Anita Shreve
Angelika - Karin Valtersson

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Som nitroglycerin av Frida Moisto
Ett bättre jag av Marianne Power
Skrapsår av Marcus Löfblad

Jag köpte 0 böcker

Det var, som sagt, ingen bra vecka så nu är det bara att hålla tummarna att vecka 5 blir bättre, vilket den nog borde bli.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar