fredag 11 januari 2019

Recension: Röda drömmar av Amanda Tartt

Titel: Röda drömmar
Serie: Drömserien, del 3
Författare: Amanda Tartt
Format: E-novell
Antal sidor: 31
Förlag: Lusthuset förlag
Recensionsexemplar

"Emma träffar en kvinna som plötsligt ger henne en svårtolkad blick, eller är den det? Uppdraget med det stora bröllopet på slottet ska slutföras, och Emma är inte det minsta sugen på att träffa Marcus igen. Samtidigt kämpar hon mot ett visst ökat intresse för grannen Stone?"

---------------

Jag har läst båda de tidigare delarna (länk till recensionerna finns längre ner på sidan) och jag blev väldigt glad när den här tredje delen dök upp i min mailbox

Den här gången hade jag stora förväntningar och de infriades med råge! Det som jag hoppats, och trott på, håller äntligen på att hända, Emma och Stone är inte längre helt på kollisionskurs med varandra. Och om något så gör det hela berättelsen än mer sexig och pirrig.

De här novellerna är faktiskt mycket mer än vad jag hade väntat mig, själva berättelsen om Emma och Stone sätter verkligen igång fantasin och bygger upp förväntningarna. Sexscenerna är välskrivna och lite extra heta eftersom både Stone och Emma är karaktärer som jag gillar ända från första början.  Stone är min favorit, jag har alltid haft en viss dragning till "bad boys" och det är inte utan att jag känner att det kanske vore dags för maken att skaffa sig en tatuering.

Drömserien är verkligen en serie som får en att drömma sig bort en liten stund samtidigt som man blir lite svettig och andas en aning snabbare. Vill du läsa något riktigt hett, sexigt och underhållande så rekommenderar jag verkligen Drömserien!

Tack Amanda Tartt för rec.exet!

Mer info om författaren och hennes noveller finns på Amanda Tartts websida
Mina recensioner av de tidigare delarna i serien
Vita drömmar
Rosa drömmar

Mina recensioner av novellserien om Sanna
Choklad
Champagne DP
Chevalier
Chianti
Chancery Lane
Chevy
Chockrosa

Röda drömmar finns att köpa hos t ex

Adlibris E-novell
Bokus E-novell



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar