fredag 17 januari 2020

Helgläsning vecka 3

Jag tror jag knäckt gåtan med min trötthet så förhoppningsvis kan jag få bukt med den nu och kanske orka med lite mer än vad jag orkat den senaste tiden. Men den här helgen är det nog ändå lite för tidigt att hoppas på att jag ska orka åka iväg någonstans utan bättre att vänta tills jag ser att åtgärderna fungerar so det är tänkt. Det jag istället ska koncentrera mig på är läsning och recensioner. När det gäller recensionerna så ligger jag efter och ska försöka komma ikapp lite i helgen. Jag lär ju ändå hinna läsa i alla fall den ena av böckerna, den andra är en tegelsten på drygt 600 sidor så den lär jag inte hinna läsa klart under helgen, men så länge jag hinner börja på den så är jag nöjd.



Det jag tänkt läsa den här helgen är



Kom i min famn av Caroline Eriksson
Läser jag just nu










Jägarinnan av Kate Quinn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar