tisdag 21 januari 2020

Top Ten Tuesday vecka 4 : De tio senaste tillskotten i min bokhylla


Än en gång har Top Ten Tuesday, som anordnas av That Artsy Reader Girl ett tema som funkar för mig och den här gången handlar temat om de senaste tillskotten i bokhyllan

The Ten Most Recent Additions to My Bookshelf

---------------
Några fick jag i december men de flesta har kommit efter årsskiftet

1. Folk med ångest av Fredrik Backman
2. Det som ingen ser av Susanne Hydén
3. Inte ett ord av Harlan Coben
4. Famna feminint ledarskap - en antologi
5. Kom i min famn av Caroline Eriksson
6. Minuten före midnatt av David Baldacci
7. Farliga affärer av Ellinor Wessel
8. Kallare än is av Helena Kubicek Boye
9. Mordet på en sjöjungfru av Rydahl & Kazinski
10. Jägarinnan av Kate Quinn


2 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer gilla Folk med ångest! Jag tyckte att den var så bra :)

    SvaraRadera
  2. Folk med ångest var ingen favorit hos mig

    SvaraRadera