fredag 24 januari 2020

Helgläsning vecka 4

Det här blir blir definitivt en lugn helg för att sen orka med ett antal jobbiga veckor. Alltså kommer jag försöka läsa så mycket som möjligt och så ska jag också göra klart så många inlägg som möjligt så att det inte blir alltför stressigt under veckan som kommer. Trots mina goda intentioner så är de nog ganska osäkert hur mycket jag hinner i helgen för hur mycket man än vill så finns inte orken alltid där. Jag blir nämligen alldeles matt redan av tanken på vad jag har framför mig de närmaste veckorna och då blir jag så trött att jag bara vill gå och lägga mig. Men lite ska jag väl både hinna och orka läsa ändå




Det jag tänkt läsa i helgen är




Jägarinnan av Kate Quinn
Läser just nu och förväntas bli klar med ikväll










Ett bättre jag av Marianne Power¨












Kallare än is av Helena Kubicek Boye










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar