måndag 6 januari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 01 2020

Läsningen under första veckan på det nya året gick inte riktigt så br som jag hade förväntat mig. Jag räknade ju inte med att hinna läsa så mycket på själva nyårsafton men annars borde jag ha haft gott om tid för både läsning och recensionsskrivande. Nu blev det inte så utan jag höll på med en hel massa annat och det ska man ju också göra emellanåt så man inte blir helt blind för annat än böckerna, men lite irriterande är det när resultatet inte blir som förväntat. Det som jag blev glad över däremot var att jag, trots mellandagsrean, lyckades motstå frestelsen (fast det var nära ett par gånger) och inte köpte en enda bok.


Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 01 var

Jag läste klart 2 böcker

Tiden dödar långsamt av Michel Bussi
Den återlämnade flickan av Donatella di Pietrantonio

Jag publicerade 2 recensioner

Den nakna flickan - Helen Stommel Olsson
Skärvornas drottning - Johanna Nilsson

Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Famna feminint ledarskap - antologi
Minuten före midnatt av David Baldacci
Kom i min famn av Caroline Eriksson
Doña Maria - kvinnor i vitt av Cecilia Samartin

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar