söndag 30 juni 2013

Skäms!

Det är faktiskt nästan så jag skäms, men bara nästan. Faktiskt så hade jag fått för mig att jag numera kunde hålla mig lite i schack när det gällde att köpa böcker. Men icke! Söndag är loppisdag så det bar av till Ulva på förmiddagen och tyvärr, idag kunde jag faktiskt inte stoppa mig själv, det blev en hel massa böcker vi släpade med hem. Till mitt försvar måste nämnas att inte alla är till mig utan faktiskt så hittade min man också en del böcker han ville ha...


Dreamland av Kevin Baker
På dina bara knän av Ann-Marie MacDonald
Stora döden av Dick Harrison
The Eye of Jade av Diane Wei Liang
Västerut av Louis L'Amour
Berlins sista timmar av Bosse Schön & Thorolf Hillblad
Finska vinterkriget av Robert Edwards
Förnuft och dårskap av Victoria Clayton
Syndabekännelser av Alex Kava
Hundpojken av Eva Hornung
Tsarens krona av Clive Cussler
Svart vind av Clive Cussler
Devils Peak av Deon Meyer
Revolutionary Road av Richard Yates
Raines dagbok av Raine Gustafsson
Flickan som vävde sidenmattor av Anita Amirrezvani
Det som göms under sten av Thomas H. Cook
Solstorm av Åsa Larsson
Det blod som spillts av Åsa Larsson
Sekten av Peter Pohl
Hon går genom tavlan, ut ur bilden av Johanna Nilsson
De sju timmarna i paradiset av Theodor Kallifatides
Leontines längtan av Christina Herrström
Avgörandets ögonblick av Michael Tamelander & Niklas Zetterling




1 kommentar:

  1. Där kan vi snacka bokfynd :) Jag som tyckte jag tog i med 9 nya loppisböcker den här veckan.

    SvaraRadera