onsdag 1 oktober 2014

Omslagsonsdag #60 - Hösten 2014

Onsdagen började inte precis bra så just nu är jag inte precis på bästa humör. Jag behöver alltså nånting som lättar upp lite och då är det ju perfekt att delta i Bokpotatens Omslagsonsdag och kika lite på omslag ett tag. Temat den här veckan är Hösten 2014 och som vanligt så är det upp till en själv hur man vill tolka temat, man kan t ex ta böcker som kommer ut, böcker man vill läsa eller böcker som har med just den här hösten att göra.

Jag har valt att plocka ut lite omslag på böcker som jag läst nu i september och så la jag till lite sånt som jag faktiskt redan vet att jag kommer att läsa nu i oktober.

 

 

 

Jag gillar Mörk ängel. Vilken tycker du mest om?



6 kommentarer:

  1. Mörk ängel gillar jag nog bäst också. Det är den där blå färgen som jag har så svårt att motstå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma för mig med färgen. Det där blå går inte att motstå!

      Radera
  2. Gillar Blod & stjärnstoft

    SvaraRadera
  3. Jag gillar det färgade vattnet på omslaget till Lust! :)

    SvaraRadera