söndag 5 juli 2015

Veckoplanering vecka 28

Vecka 27 gick inte sådär jättebra - det var för varmt för att jag skulle kunna koncentrera mig på en bok. Så jag hann med bara 3 av de fem böckerna jag planerat in men jag började också på en bok som inte fanns med i planeringen. Men de som jag inte hann med flyttas vidare till vecka 28.  Eftersom väderleksrapporten spår lite svalare väder till veckan så hoppas jag komma ikapp lite i veckan.Och nu börjar jag faktiskt tycka att det är rätt så kul att försöka planera läsningen lite...

Till vecka 28 har jag tänkt mig följande böcker





Under floden av Staffan Nordstrand













Flickan som vävde sidenmattor av Anita Amirrezvani












Alias Monster av Sue Russell












Det hänger en ängel ensam i skogen av Samuel Bjørk











Och om allt går bra kanske jag hinner med att börja på








Aldermans arvinge av Gabriella Håkansson









2 kommentarer:

  1. Planering är beroendeframkallande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gjorde det på jobbet så jag tror att det kanske var därför jag aldrig gjorde det hemma . Men nu jobbar jag ju inte ...

      Radera