lördag 27 februari 2021

Läsplanering Mars 2021

 Februari var ju en kort månad och både på grund av det och för att tid gick åt till annat så gick det alltså inte så bra med det jag hade planerat att hinna med under februari och då kommer alltså en del att följa med till mars månads TBR





Just nu har jag, pga (eller tack vare) bokrean, massor med olästa böcker, men de böcker jag tänkt fokusera mest på under mars är såklart de rec.ex som står på översta hyllan i bokvagnen.









Sen måste jag såklart ha med hyllvärmare också och eftersom jag inte hann klart med förra månadens hyllvärmare under februari så hoppas jag såklart att jag hinner i alla fall med den under mars och i alla fall börja på nästa

Olyckan av C.L. Taylor
Blir jag nog klar med under mars









Grindvakterskan av Elvira Berg
Hoppas jag hinna börja på




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar