måndag 1 februari 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 4

 Äntligen börjar det lossna igen, vilket jag sagt ett flertal gånger utan att det blivit verklighet i det långa loppet. Men nu känns det som att jag kommit över ännu ett hinder och kan börja hoppas på att snart vara ikapp med det mesta. Jag fick inte så mycket läst som jag hade velat, men å andra sidan så gick det bättre med recensionerna där jag publicerade fler än under tidigare veckor och hade nog kunnat publicera fler om bara Bloggers formatering hade  fungerat som det skulle (vilket den alltså inte gjort under det senaste halvåret) 


Det jag hann med under vecka 4 var

Jag läste ut 2 böcker

Mörkret  före gryning av David Baldacci

Blackmoore av Julianne Donaldson

Jag publicerade 3 recensioner

Lyras ö av Zelda Falköga

Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Stilla vatten av Britt Peruzzi

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Fjällmordet av Karin Färnlöf Clarin

Utloggad av Lilly Emme

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar