söndag 7 februari 2021

Läsplanering vecka 6

 De blev inte så mycket läst under förra veckan som jag hade tänkt mig så de flesta av böckerna från förra veckoplaneringen hänger kvar till den här veckan. Nu är i alla fall de sista dokumenten påskrivna och lämnas in i morgon så nu kan jag nog pusta ut lite och ta tag i allt som blivit eftersatt.  Så det är bara att kavla upp ärmarna nu och jobba ikapp så fort som möjligt. Maken har inte heller speciellt mycket inplanerat så då får han åta sig att hålla kattpojkarna distraherde så jag kan då jobba i fred. Annars ska de var med hela tiden "Vad gör du? Får jag titta? Kan du inte leka med mig istället? 

De flesta böckerna hänger alltså kvar från förra veckan så det jag tänkt läsa under vecka 6 är


Spökfången av Jens Henrik Jensen






Tatra av Lisa Hågensen






Skandal i svart av Jessica Fellowes






Örådet av Jakob Sverker







Vad ska du läsa under vecka 6?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar