lördag 27 februari 2021

Månadssammanfattning Januari 2021

               

Månadssammanfattning - Januari 2021

Antal lästa böcker: 6
Antal lästa noveller: 0
Antal häften: 0
Totalt antal sidor: 1987
Inbundet: 3
Kartonnage: 1
Danskt band: 1
Häftad: 0
Storpocket: 0
Pocket: 1
E-bok/Pdf: 0
Lästa rec.ex: 5
Lästa hyllvärmare:  1
Köpt: 0
Fått: 4
Kaosutmaningen 2021 (totalt antal avklarade punkter): 1
Jorden runt på 100 böcker (total antal avklarade länder): 10
Månadens bästa bokUnorthodox

Böcker jag läst i januari (böckerna är inte recenserade ännu, men länk till recensionen dyker upp vartefter under Läst 2021)

Unorthodox av Deborah Feldman
Hatten av Mats Samuelson
Den sovande nymfen av Ilaria Tuti
Lögnspiran av Joseph A Davis
Mörkret före gryning av David Baldacci
Blackmoore av Julianne Donaldson

Jag hade hoppats att jag äntligen kunde koncentrera mig mer på lösning och recensionsskrivande under januari, att det mesta efter mamma skulle vara avklarat, men det blev inte så och det som fick stå tillbaka var såklart läsningen och recensionerna. Men jag lever i förhoppning om att allt snart vänder så jag kan ägna mig åt det jag gillar och mår bra av att göra, dvs läsning och rece









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar