måndag 15 februari 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 6

 Vecka 6 gick inte alls som jag hade tänkt mig. Istället för att läsa och skriva recensioner fick jag göra panikutryckningar, skriva avtal och göra allt annat än det jag hade tänkt. Trots allt som distraherade mig så lyckades jag ändå publicera några recensioner, även om det inte blev riktigt så många som jag tänkt mig. Läsningen blev den här gången tyvärr en riktig flopp för jag hade svårt att koncentrera mig på handlingen i boken jag läser just nu när det var så mycket annat som skulle göras.



Det jag hann med var

Jag läste ut 0 böcker

Jag publicerade 3 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Bibliotekarien i Auschwitz av Antonio Iturbe 

Dunkelstjärnan av Joseph A. Davis

Morden på Kingfisher Hill av Sophie Hannah

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 2 böcker

Allt jag fått lära mig av Tara Westover

Oskyldig av Karin Slaughter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar