söndag 14 februari 2021

Läsplanering vecka 7

Helgen blev ju inte som det var tänk och samma gäller för kommande vecka. I och med att vi kommit ganska långt i allt som har med mammas död att göra, så såg jag fram emot en vecka då jag bara kunde koncentrera mig på läsning och recensioner. Istället blev det panikuttryckning i fredags och som det ser ut nu så lär den här veckan fortsätta med samma panikåtgärder. Det blir alltså eventuellt inte så mycket tid över som jag hade hoppats på. Med tanke på att det ju är omöjligt för mig att hinna med allt så är jag väldigt försiktig den här gången med hur många böcker jag kan tänkas läsa.



Det jag ska försöka läsa under vecka 7 är


Tatra av Lisa Hågensen






Skandal i svart av Jessica Fellowes






Örådet av Jakob Sverker






Vad ska du läsa under kommande vecka?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar