fredag 8 april 2016

Allt på en gång.

Först kommer ingenting, sen kommer ingenting... och sen kommer allt på en gång. Det var ungefär så det kändes idag.

Breven i brevlådan innehöll


Varning för vilt av Aino Trosell
Nakenlek av Katerina Janouch


Senare åkte min man iväg och hämtade ut ett paket från Adlibris med böcker som jag beställt. Jag borde ju egentligen inte köpa några böcker alls men de här tyckte jag att jag måste ha. 


Svinen av Carl-Johan Vallgren
Mios blues av Kristina Ohlsson
Räfvhonan av Anna Laestadius Larsson

Eftersom jag läst Lotus blues så måste jag ju läsa Mios blues så är det klart med de böckerna. Och jag var ju tvungen att skaffa tredje och sista delen i Laestadius Larssons serie så att jag kan läsa klar den trilogin. Och Svinen är ju del 2 i Danny Katz-serien och den serien vill jag fortsätta läsa, i alla fall än så länge.

Utöver de här så dök det upp en bunt med målarböcker, som jag köpt billigt på Tradera, också.




1 kommentar:

  1. Ja men visst är det lite typiskt när alla böcker ska komma samtidigt :/ Men roligt med nya böcker! :)

    SvaraRadera