söndag 10 april 2016

Veckoplanering vecka 201615

Planeringen för vecka 14 höll sisådär och efter att ha tagit en läs- och bloggfri dag så känns det som att jag just nu ligger efter ganska ordentligt. Så den här veckan får jag ta mig i kragen och försöka koncentrera mig ordentligt på läsandet så jag kommer ikapp. Det är ju skönast när man är ikapp och kan läsa vidare i godan ro och inte känna någon stress. Och samma med bloggandet - har inte riktigt känt mig inspirerad den senaste vecka och då blir det som det blir, men efter min lediga dag känns det som att jag fått lite extra energi och får kanske fart på bloggandet också.






Vecka 15 har jag tänkt mig att läsa






Fånge spion partisan av Matti Putkinen & Mika Porvali
(har längtat efter att få börja läsa den här)










Nakenlek av Katerina Janouch
(tunn bok så den går nog ganska snabbt att läsa)











Varning för vilt av Aino Trosell












Lärjungen av Henrik Senestad








Eftersom i alla fall en av böckerna är väldigt tunn så räknar jag med att hinna i alla fall börja på den sista i listan, den har hängt med ett tag nu.

Vad tänkte du läsa den här veckan?









1 kommentar:

  1. Jag tänkte nog försöka läsa Miniatyrmakaren av Jessie Burton för att hänga på Kulturkollo läser den 18. Sedan kommer det nog hem en del recensionsex, bland annat Aino Trosells bok, som får lite förtur. Ströläsa kommer jag gör i Rosa av Fanny Ambjörnsson, en intressant sakprosa som jag dock inte läser i en handvändning.

    SvaraRadera