söndag 3 april 2016

Veckoplanering vecka 201614

I planeringen för vecka 13 var det, som väntat, inte mycket som gick som planerat. Men den här veckan hoppas och tror jag att det inte ska komma så mycket emellan så då tror jag också att planeringen håller bättre.
Och i o m att min man nu börjar jobba 75% så blir det mer egentid för mig och då hinner jag läsa mer, hoppas jag.






Det jag tänkt läsa under kommande vecka är








Ett andra liv av SJ Watson











Min fantastiska väninna av Elena Ferrante














Fånge spion partisan av Matti Putkinen & Mikko Porvali







Och jag skulle gärna vilja hinna i alla fall börja på




Lärjungen: En berättelse om Fredrik Hasselquist av Henrik Senestad











Vad har du planerat att läsa under vecka 14?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar