fredag 24 november 2017

Helgläsning vecka 47

Vi brukar åka in och handla på fredagar och det gjorde vi idag också, det vi inte tänkte så mycket på var att det var Black Friday. Parkeringarna var knökfulla och det var fullt med folk i butikerna. Så att köpa det vi skulle tog faktiskt dubbelt så lång tid som det skulle ha gjort i vanliga fall, mest för att det tog evigheter att hitta parkeringsplats.

Men nu var det inte Black Friday det här inlägget skulle handla om utan nu är det dags att planera för helgens läsning.
Som det ser ut nu så hoppas jag få gott om lästid så jag hoppas jag hinner plöja igenom några böcker i alla fall.


Det jag tänkt läsa i helgen är





Ondskans innersta väsen av Luca D'Andrea
Har jag precis börjat på













Purebred: Herrefolket av Lisa Hågensen











Nattviol av Niklas Leavy










Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar