söndag 19 november 2017

Veckoplanering vecka 47

Dags att planera läsningen för den kommande veckan. Jag räknar med att ha gott om lästid under första halvan av veckan, jag har ingenting inplanerat under de dagarna. I slutet på veckan däremot har jag lite annat som måste göras och så kommer nog brorsan på besök till helgen, så då blir det lite mindre med lästid. Men det ser ändå bra ut och jag hoppas hinna minska läsahögen något.







Det jag tänkt läsa under vecka 47 är






Sjusiffrigt av Anna Karolina
Läser just nu och lär bli klar med den ikväll












Den ädla konsten att vara elak av Dag Öhrlund & Lars Thunell












Ondskans innersta väsen av Luca D'Andrea










Purebred: Herrefolket av Lisa Hågensen









Med tanke på att alla de här böckerna är relativt lättlästa (och en av böckerna har ganska få sidor) så borde det inte bli några problem med att hinna klar med dessa.

Vad ska du läsa den här veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar