söndag 12 november 2017

Veckoplanering vecka 46 (13-19/11 2017)

Det är söndag igen och då ska jag planera min läsning för kommande vecka. Som det ser ut nu så borde jag få rätt så bra med lästid den här veckan, jag har inte så jättemycket annat som måste göras. Ska bara fylla i ett par blanketter och så är det ett par telefonsamtal som ska klaras av (som visserligen kan resultera i mer ifyllande av blanketter och ev läkarbesök) men annars ser det ut att bli en rätt så lugn vecka (håller tummarna!).Jag tycker nog att jag borde alltså hinna få undan en hel del läsning.





Det jag tänkt läsa är




De hängda hundarna av Jens Henrik Jensen
Har jag precis börjat på












Mot den glittrande sjön vid världens ände av Eowyn Ivey












Sjusiffrigt av Anna Karolina












Den ädla konsten att vara elak av Dag Öhrlund & Lars Thunell








 Nu hoppas jag bara att ingenting oförutsett inträffar som omkullkastar min planering.

Vad har du tänkt läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar