fredag 16 augusti 2019

Helgläsning vecka 33

Den här helgen får också bli en lugn helg. Vi satsar på att åka på en stor gårdsauktion i slutet av månaden och den börjar tidigt på morgonen och lär ta större delen av dagen. Jag måste då alltså vara utvilad så jag orkar med hela dagen och så att jag inte däckar helt när dagen är över. Vi får alltså ta det mycket lugnt fram tills dess och låta bli våra spontana utflykter, nu är det bara vila som gäller.
Den här helgen räknar jag alltså med att hinna läsa en hel del. Jag håller fortfarande på med tegelstenen men tar en paus från den emellanåt och läser då några tunna böcker. Jag räknar med att bli klar med tegelstenen under den här helgen eftersom jag ju lär ha gott om lästid.

Det jag tänkt läsa den här helgen är


Fångar i Luxor av Michael Wiander












Kendras Blind date av Ella-Maluca Floyd













När ljungen blommar av Petra Rhodin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar