söndag 18 augusti 2019

Läsplanering vecka 34

Kommande vecka lär bli den sista "lugna" veckan på ett tag för sen är det fullt ös, medvetslös som gäller. Eller rättare sagt så finns det risk att vi sätter fart redan nästa helg. Så den här veckan ska jag försöka läsa (och blogga) så mycket som möjligt så att jag kanske ligger lite före i schemat och att det sen inte gör så mycket om jag inte hinner läsa riktigt så mycket som jag borde.
Recensionsskrivandet går riktigt bra just nu så under den här veckan har jag inte längre bråttom att försöka få ut recensionerna, så till och med det kan jag ta det lite lugnt med.
Det ser alltså ut att bli en riktigt bra och framför allt lugn vecka, och då kan jag vila lite extra och förbereda mig inför vad som kommer sedan.

Det jag tänkt läsa under vecka 34 (Titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)





Kendras Blind date av Ella-Maluca Floyd










Möt mig i paradiset av Heine Bakkeid













Nytt land av Mathias Alm











Den falska profeten av Håkan Östlundh











Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar