söndag 4 augusti 2019

Läsplanering vecka 32

Som vanligt har vi ingenting speciellt inplanerat för kommande vecka men vis av erfarenheten så vet jag att det säkert dyker upp någonting som vi känner att vi vill se eller göra. Så länge det inte blir alltför mycket spontana utflykter så fungerar det ju och jag hinner då också läsa en hel del. Jag hoppas nu att läsningen flyter på igen så att jag kan minska läsahögarna lite till och nu planerar jag faktiskt med sikte på det. Jag har också lite recensioner att skriva så det vore ju bra att kunna ta itu med det också.
Den här planeringen ser kanske lite överdriven ut med antalet böcker men två av böckerna är riktigt tunna och boken jag läser nu kommer jag bli klar med imorgon förmiddag.

Det jag tänkt läsa under vecka 32 är




Blommor över helvetet av Ilaria Tuti
Läser jag just nu











Falken från Sparta av Conn Iggulden












Station K av Peter Stjernström












När ljungen blommar av Petra Rhodin














Kendras Blind date av Ella-Maluca Floyd










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar