torsdag 28 december 2023

Hett i hyllan vecka 52 #437

 

Faktiskt nästan skönt att julen är över för den här gången, tycker jag. Nu kan allt börja återgå till det vanliga igen. Alltså börjar torsdagen med Monikas Hett i hyllan där man ska visa upp sina hyllvärmare

Den här gången tar jag md en bok jag förvarnad lite om i ett tidigare Hett i hyllan, nämligen andra delen i delen i serien



Redemption Point  (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Candice Fox






Den här köpte jag på Bokus flyttrea 2022 samtidigt med första delen Crimson Lake (titeln är länkad till det inlägget) och som jag är lika sugen på at läsa som första delen, men först ska jag ju läsa den där första delen innan jag sätter igång med den här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar