tisdag 19 december 2023

Tisdagstrion vecka 51: Bokomslag i julens färger

 


Snart ska jag iväg till Akademiska för att träffa doktorn och en sköterska på ett infomöte, men först måste jag ju delta i Ugglan&bokens Tisdagstrio, som den här veckan har temat

BOKOMSLAG I JULENS FÄRGER


Då tänker jag mig rött och grönt (titlarna är länkade till recensionerna där dt finns mer info om boken.)


Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan
De ursprungliga av Cecilia Larsson Kostenius

Älskade jävla jul av Birgitta Bergin



8 kommentarer:

  1. Har inte läst någon av böckerna så tack för tips!

    SvaraRadera
  2. De ursprungliga blir jag nyfiken på! / bokologen

    SvaraRadera
  3. vilken överraskning! jag gick och tittade i min bokhylla och fann att jag faktiskt har Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden! Birgitta Bergin känner jag igen men inte titeln

    SvaraRadera
  4. Fina juliga omslag. Har läst de två översta.

    SvaraRadera
  5. Nu måste jag kolla in Birgitta Bergins bok

    SvaraRadera
  6. Tack för tipsen! Har bara läst den första boken i Colgans serie.

    SvaraRadera
  7. Jag har bara läsa Colgans i din trio.

    SvaraRadera