onsdag 27 december 2023

Omslagsonsdag vecka 52: Årets bästa 2023

 


Idag är jag lite sen med Omslagsonsdag men det beror på att nu under helgerna har jag faktiskt inte varit så disciplinerat som jag borde, utan tagit lite "ledigt" från bloggandet. Men nu börjar vi närma oss det nya året och då är det bara fullt ös som gäller. 
Än så länge fokuserar jag på det gamla året så dagens tema är


ÅRETS BÄSTA 2023

Vill du också vara med? Gör inlägget på din sida och lägg in länken här i kommentarerna, så andra också kan se det!

Så det är alltså de bästa böckerna det gäller den här gången. Jag har ju inte läst speciellt mycket i år heller och de jag läst har varit på olika sätt bra, men det finns ju alltid några som står snäppet högre än andra










2 kommentarer:

  1. Många är det... alla dessa bästa-böcker man läst 2023: https://bloggbokhyllan.blogspot.com/2023/12/vilka-bocker-var-de-basta-du-laste-2023.html

    SvaraRadera
  2. Min planer; https://eggetbok.blogspot.com/2024/01/omslagsonsdag-vecka-01-2024-lasplaner.html

    SvaraRadera