tisdag 12 december 2023

Tisdagstrion vecka 50: Alexander, Alexandra, Alex & Alexis

 

Jag sov ganska gott inatt och då i morse fick vi ge oss ut tidigt för att jag skulle på provtagning, Så det har varit en ganska stressig morgon. Men nu kan jag hämta andan lite och passar då på att delta i Ugglan &bokens Tisdagstrio. Temat den här veckan är

ALEXANDER, ALEXANDRA, ALEX OCH ALEXIS 
(författarnamn eller person i en bok)




Granne med döden av Alex Marwood
(författarnamn)
Illdåd av Thomas Erikson
(Huvudpersonen heter Alex King)
When the bough brakes/När sista spärren släpper av Jonathan Kellerman
(Huvudpersonen heter Alex Kellerman)

15 kommentarer:

  1. De två första har jag läst och gillat.

    SvaraRadera
  2. tre författare jag inte läst, tack för tips

    SvaraRadera
  3. Tre böcker som jag inte känner till. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  4. jag blir alltmer nyfiken på Thomas Erikson som nu förekommit på flera bloggar. Granne med döden tror jag mig ha läst

    SvaraRadera
  5. Granne med döden missade jag den var skitläskig.

    SvaraRadera
  6. Illdåd blir jag nyfiken på! Tack för tips / Bokologen

    SvaraRadera
  7. Har inte läst någon av dina men en annan av Alex Marwood

    SvaraRadera
  8. Alex Marwood här också - skriver upp på att-läsa-listan!

    SvaraRadera