onsdag 6 december 2023

Omslagsonsdag vecka 49: Fåglar

 


Dags att titta på omslagen igen. Förra veckan hade jag så mycket att göra och var så stressad att jag inte hann med att kommentera ordentligt där jag borde men den här veckan blir det bättring på den punkten, jag lovar. Jag sitter och tittar ut genom köksfönstret när jag "jobbar" och har då mitt framför mig ett fågelbord där vi får besök aven hel massa fåglar och det får alltså bli veckans tema.

Fåglar  (fri tolkning)

Om det är fler som vill visa upp lite omslag, så gör det på din blogg och lägg sen en länk i kommentarerna så att andra också kan hitta dit.

Mina förslag









6 kommentarer:

  1. Falcon missade jagl Men jag hittade en del andra:
    https://skrivrobert.blogspot.com/2023/12/omslagsonsdag-v-49-faglar.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fattar inte varför jag måste OK:a dina inlägg 2 ggr för att de ska gå igenom. Du hade ju hittat många fåglar!

      Radera
  2. varierande fåglar, har en del i trädgården

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har också massor i trädgården och maken älskar att mata dem. Och därmed får katterna sin egen katt-tv genom fönstret som vetter mot fågelbrädan och de hängande fågelmatarna.

      Radera
  3. Flyger in med ett blogginlägg en dag försenat: https://bloggbokhyllan.blogspot.com/2023/12/birdie-num-num.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju fritt fram ända till nästa veckas inlägg och t o m efter det om andan faller på.

      Radera