tisdag 12 december 2023

Top Ten Tuesday - Böcker på min läslista vintern 2023/2024

 

Det är länge sen jag var med på Top Ten Tuesday som anordnas av That Artsy Reader Girl , som anordnas av men nån gång måste jag ju börja med det också så varför inte idag.

Veckans tema är 
dvs, tio böcker på  min läslista för vintern 2023-2024

Egentligen nästan alldeles för enkelt för mig eftersom jag ligger så långt efter och har alltså drivor av böcker som ska läsas

1. Ryska dockor av Martha Hall Kelly
2. Agent Sonya av Ben Macintyre
3. Solsystern - Electras bok av Lucinda Riley
4. Den saknade systern av Lucinda Riley
5. Pojken från skogen av Harlan Coben
6. Roskoden av Kate Quinn
7. En moders val av Marie Hedegård
8. Brittas arv av Eleonore Holmgren
9. Dunkelstjärnan av Joseph A. Davis
10 Fängelseflykten av Oskar Källner




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar