fredag 18 augusti 2017

Helgläsning vecka 33

Eftersom det är fredag så ska jag försöka planera läsningen för helgen. Nu när posten behagat komma med lite bokpost så blir det en liten ändring på planeringen så att allt ska stämma så bra som möjligt.
Vi har inte planerat in någon aktivitet för den här helgen och det ser ju ut att bli sånt väder också att det inte ens är kul att vara ute. Men så länge det inte regnar så kanske vi tittar in på bakluckeloppisen på söndag så det lär bli en läsahelg istället.

Men för säkerhets skull planerar jag inte in alltför många böcker, vem vet vad vi hittar på.


Det jag ska läsa är








Snö som föll i fjol av Oscar von Seth













Hon som vakar av Caroline Eriksson








Skulle jag hinna med någon bok till så blir ingen gladare än jag. Men det är inte nödvändigt så jag kan istället kanske pyssla med lite annat, t ex måla.

Vad tänker du läsa i helgen?








2 kommentarer:

  1. Jag ska försöka bestämma mig för en bok i helgen men lite svårt. Har 6 olika böcker att välja mellan��.

    SvaraRadera
  2. Har precis påbörjat senaste boken om Leona av Jenny Rogneby. Trevlig helg!

    SvaraRadera