fredag 13 september 2019

Helgläsning vecka 37

Vi får väl se hur mycket läsning det blir den här helgen. Eftersom både brorsan och maken fyller år den här helgen så kommer de att "fira" tillsammans här hemma med önskemiddag (som maken redan bestämt eftersom han vet vad brorsan också gillar). Det blir nog ändå inte så jättemycket firande förutom middagarna men istället tar vi det lugnt, struntar i alla måsten och var och en får hålla på med det de själva vill och tycker om att göra. Frågan är väl hur mycket jag sen har ro att läsa för jag måste ju vara lite social också. Men det är bara att hålla tummarna!




Det jag ändå har tänkt mig att läsa den här helgen är





Dolken från Tunis av Agatha Christie













De nio världarna av L.T. Jägrud












Dotter saknad av Anna Jansson











Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Jag ska läsa ut "Gå förlorad" av Agnes Lidbeck och försöka skriva ett blogginlägg om de tre böckerna i hennes triptyk.

    SvaraRadera