tisdag 3 september 2019

Läsplanering September 2019

Den här gången är jag väldigt sen med månadsplaneringen men jag har haft så mycket annat för mig att jag helt glömt bort att den också skulle göras. Jag hade faktiskt lyckats minska en hel del på mina läsahögar innan höstsäsongen kom igång men nu är de rätt så gigantiska igen. Faktiskt så gigantiska att jag inte ens sätter ut bild på dem. Det jobbigaste är ju att även om ungefär hälften är spontanutskick så är faktiskt alla böckerna sådana som jag verkligen vill läsa. Så det är bara att kavla upp ärmarna och sätta fart.

Utöver att läsa från läsahögarna ska jag såklart också läsa hyllvärmare och då blir det


I dina kläder av Jane Green (läser just nu)
Min mamma är en persisk prinsessa av Sanna Sjöswärd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar