söndag 6 juni 2021

Läsplanering vecka 23

Vecka 23 blir nog den sista "lediga" veckan den här månaden för sen sätter alla provtagningar o återbesök igång - alla värden ska kollas före semestern och så kommer efter sommaren också en period med provtagningar och läkarbesök så man se hur "semestern" påverkat värdena. Jag sitter väl och hoppas på att mina värden ska hålla sig stabila eller att i alla fall blodtrycket håller sig på mattan för då hr min läkare lovat mig ytterligare minskning av medicineringen (och det är aldrig fel med ändring av medicinering när det går åt det hållet). Maken ska iväg på måndag till Hallstavik för att köpa ett litet tillskott till släpkärran och på lördag ska han iväg på magnetröntgen och då följer ja med för vi hade faktiskt tänkt att "äta ute" den dagen för att slippa laga mat hemma.

Det jag tänkt läsa under kommande vecka är

Tracy bortrövad av Marianne Almesåker






Ett rent helvete av Anne Liljeroth






Fristad av Anna E Wahlgren






Porten av Astrid Ahlberg











Blodgärning av Thomas Svensson












Det här känns som en bra blandning och en lagom blandning av olika genréer. Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar