söndag 13 juni 2021

Läsplanering vecka 24

Den här veckan börjar allt som ska utföras innan semesterperioden, dvs provtagningar så man har status före semestern, läkarbesök för att diskutera vad som behöver ske även under sommaren och så blir det ju också 2:a vaccination mot covid-19 så den andra halvan av juni blir det lite mer på schemat igen. Det skönaste är ändå att jag nu kan sitta ute och läsa och det gör också att jag nog får lite mer läst än under de senaste månaderna (hoppas jag i alla fall)


Det jag tänkt läsa (intenödvändigtvis i den här ordningen utan ordningen blir efter vilken av böckerna jag blir sugen på när det är dags att börja på något nytt) under kommande vecka är

Fristad av Anna E Wahlgren






Ett rent helvete av Anne Liljeroth







Blodgärning av Thomas Svensson











Porten av Astrid Ahlberg











Vad ska du läsa under vecka 24?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar