måndag 28 juni 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 25

Vecka 25 började läsningen äntligen flyta på lite bättre - troligtvis mycket för att högen jag plockat fram för veckan var både lätt- och snabblästa böcker. Tyvärr gick det sämre med recensionsskrivandet, jag kom aldrig riktigt igång med det på det sättet jag hade hoppats på och sen kom midsommarhelgen då jag inte fick något vettigt gjort. Men jag säger som jag alltid säger - nu kan det bara bli bättre! Jag har ju ändå kommit igång nu och med det här resultatet har jag äntligen fått en välbehövlig spark i ändan.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 25 var

Jag läste ut 4 böcker

Fristad av Anna E Wahlgren

Blodgärning av Thomas Svensson

Nagdabergen av Zelda Falköga

Vivvans galna spektakel av Carolin Zander

---------------

Jag publicerade 1 recension

Vårvinter av Ingrid Marie Thorslund

--------------------

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Lita på mig av Anders Roslund

-------------

Jag köpte 0 böcker




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar