torsdag 24 juni 2021

Mias Helgfråga vecka 25

 

Nu på torsdagen har jag missat det mesta som händer i bloggvärlden eftersom jag åkte in på sjukhus natten mellan onsdag och torsdag och kom hem först i eftermiddags. Så nu är det bara att försöka komma ikapp med allt jag missat under den här tiden. Ett av de första är då att svara på Mias Helgfråga

Vad läser du i midsommar?
Du har väl inte missat min midsommarläsutmaning?
Bonusfråga: Vad gör du för att vila upp dig i midsommar?


-------------------

Jag kommer att vara med i Midsommarläsutmaningen lite vid sidan av så jag har faktiskt gjort en TBR för den https://boklysten.blogspot.com/2021/06/midsommarlasutmaning-2021.html






Just den här midsommaren kommer jag inte att göra många knop utan blir t o m tvungen att ta det lugnt. Just nu är jag mer handikappad än vanligt och kan inte göra nästan nånting så maken och brorsa får ta hand om det mesta.










4 kommentarer:

  1. Sjukhus?! Så tråkigt. Då hoppas jag att du snart kryar på dig och att läsandet läker. (Böckerna har jag kommenterat i det andra inlägget)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en fin läsahög du har där. Krya på dig och hoppas du får en fortsatt bra midsommarhelg så gott det nu går!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart kryar på dig och får chans att läsa!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig det är ju inte roligt. Hoppas böckerna kan ge dig lite glädje.

    SvaraRadera