måndag 7 juni 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 22

Vecka 22 blev tyvärr ingen framgångssaga heller, snarare tvärtom. Nu hade ju brorsan åkt hem och därmed räknade jag med att hinna läsa lite extra, istället blev det faktiskt tvärtom. Läsningen gick väldigt segt och recensionstakten likaså. När så helgen kom så hoppades jag ändå hinna ta igen lite av det jag skjutit framför mig fram tills då, men så blev det inte. Det blev ju varmt väder, i alla fall tillräckligt varmt för mig att börja ståträna ute på altanen och då gick såklart en del av tiden till det. Eftersom det blev varmt ute så blandades nöjdheten över värmen med oron för våra två gamlingar (illrar 8 och 9 år) som är känsligare än andra för värmen. Jag sätter nu mitt hopp till vecka 23 och hoppas att det mesta vänder nu.

Det som hände under vecka 22 var


Jag läste ut 1 bok

Som en fjäder i vinden - Sofia Lundberg

---------------

Jag publicerade 0 recensioner

---------------

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

--------------

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar