torsdag 4 april 2024

Helgfrågan vecka 14: Bokomslag


Idag har jag för omväxlings skull träffat en otroligt trevlig, kunnig och framför allt informativ läkare så jag är superdupernöjd med min torsdag, trots att det också inbegrep en lång och jobbig resa för mig från Uppsala till Danderyd. Och nu när jag ätit middag och tagit igen mig lite så är det dags att svara på Mias Helgfråga. Den här veckan undrar hon

Bokomslag: Dela med dig av ett bokomslag som du tycker är särskilt vackert eller intressant. 

Vad fångar din uppmärksamhet?

 



Gilla drömska, lite romantiska omslag...

4 kommentarer:

  1. omslaget på Stjärnfall tycker jag om. och den gamla stenbron på Midsommarblot

    SvaraRadera
  2. Av dina tre gillar jag "Stjärnfall" bäst.

    SvaraRadera
  3. Stjärnfall är verkligen fint.

    SvaraRadera
  4. Ja, det var riktigt vackra bokomslag du hittat där!

    SvaraRadera