torsdag 18 april 2024

Hett i hyllan vecka 16: #453



Det är torsdag och min spa-dag men först blir det till att visa upp hyllvärmare i Monikas Hett i hyllan.Jag har plockat fram en ur prio 2-högen, nämligen

Dalskuggan (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken) av Viveca Sten
Den här boken fick jag 2021 som spontanutskick från förlaget och därför hamnade den i prio 2-högen. Det här är andra boken i serien och jag har inte läst första delen så är jag lite tveksam till om jag överhuvudtaget kommer att läsa den. Men i fall jag gör det så hamnar den i vilket fall som helst väldigt långt bak i prio-listan, så det lär ta tid innan jag ens börjar på den.


4 kommentarer:

  1. Viveka Sten har ju skrivit en lång rad deckare men jag har inte läst något av henne,

    SvaraRadera
  2. Hon är ju väldigt produktiv, men jag har bara läst den första delen i hennes serie om Sandhamn. Den lockade väl inte direkt till vidare läsning, men som avkopplande sommarläsning eller liknande så passar de nog.

    SvaraRadera
  3. Jag har läst den första i den här serien, men inte fler. Kanske någon gång framöver.

    SvaraRadera
  4. Jag har inte alls läst Viveca Sten men tänkt att jag borde.

    SvaraRadera