onsdag 10 april 2024

Omslagsonsdag vecka 15: Veckodag i titeln

 

Så härligt det är att vakna upp på morgonen och så är det ljust ute, ev skiner solen, snön är borta och ny växtlighet börjar spira. Man blir ju faktiskt så mycket lättare i sinnet när vintern äntligen är slut och man kan börja se fram emot varma sommardagar.
Eftersom det är onsdag så är dt också dags för Omslagsonsdag. Temat den här veckan är

VECKODAG I TITELN

Vill du också vara med och visa upp dina omslag? Gör då e4tt inlägg på din blogg och lägg en länk i kommentarerna så andra också kan hitta dit


Mina förslag
















Vilken tycker du är finast? För mig blir det alltid Tisdagarna med Morrie, men det är nog för att jag helt enkelt älskar den boken

1 kommentar:

  1. Jag håller med om att omslaget till Tisdagarna med Morrie är väldigt fint. Jag kom inte på en enda bok med en veckodag i titeln.

    SvaraRadera