torsdag 11 april 2024

Hett i hyllan vecka 15 #452

 

Dags att visa upp hyllvärmare i Monikas Hett i hyllan.Jag har plockat fram en bok från bokvagnen



Bemötandekoden ( titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Lena Skogholm






Den här fick jag 2020 som spontanutskick och såklart så föll den ner på prio 2 eller ännu lägre eftersom jag arken bett om den eller godkänt att få den skickad till mig utan fått den som spontanutskick. Och jag är fortfarande inte speciellt intresserad av den så det lär nog ta tid innan den dyker upp på läslistan.

2 kommentarer:

  1. Den står oläst hos mig också och har varit med i Hett i hyllan. Jag är skeptisk till hela genren, så jag är inte säker på att den kommer att bli läst.

    SvaraRadera
  2. Denna känner jag igen, men det är inte en bok som lockar mig.

    SvaraRadera