torsdag 4 april 2024

Hett i hyllan vecka 14 #451

 

Snart ska jag iväg till Danderyds sjukhus och få en ny bedömning av en läkare oberoende av Akademiska sjukhuset i Uppsala. Det är ju ganska lång väg dit från oss så vi får starta tidigt. Men jag hinner i alla fall delta i Monikas Hett i hyllan där vi bloggare visar upp våra hyllvärmare.

Den jag plockat fram är


Lita på mig  (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)av Anders Roslund











Den här fick jag som spontanutskick i 2021 och eftersom jag inte själv beställt den eller tackat ja så degraderades den till prio 2 och har alltså inte blivit läst ännu. Men den lär ju bli läst så småningom efter att alla prio 1- böcker har blivit lästa.

4 kommentarer:

  1. Roslund har jag aldrig läst något av, men jag läser ju spänning sällan.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst just denna, men de sex första i serien har jag läst med glädje.

    SvaraRadera
  3. En författare som jag gärna skulle läsa något av.

    SvaraRadera
  4. Det är ofta svårt att prioritera de här spontanutskicken.

    SvaraRadera