onsdag 10 april 2024

Månadssammanfattning Mars 2024

 

Jag höll på att glömma månadsrapporteringen igen, men kom ihåg den i sista sekunden så här kommer den

MARS 2024

Lästa böcker
Antal ex: 
Antal sidor: 251
Antal inbundet: 1
Antal kartonnage: 0
Antal danskt band: 0
Antal häftad: 0
Antal pocket: 0
Antal rec .ex: 0
Lästa hyllvärmare: 0
Köpt: 0
Fått: 0
Lånat: 1
Recensioner: 0 st 

Det var alltså inte precis en jättebra månad, snarare tvärtom. Det enda positiva är nog att trots att jag inte läste så mycket eller skrev recensioner så hann jag med att börja strukturera upp det här med bloggen osv. Så nu kanske allt börjar lossna igen och jag kan komma igång med buller och bång. Det enda jag egentligen kommit igång med ordentligt är faktiskt bloggarnas veckoaktiviteter och utmaningar . Jag får väl vara nöjd med det och hoppas på att april blir en bättre månad både läs- och skrivmässigt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar