fredag 2 december 2016

Helgläsning

Dags att planera för helgen igen. Vi har ingenting speciellt inplanerat för den här helgen förutom att det nog är dags att börja handla inför jul så man har allt hemma och slipper bege sig till affärerna under julveckan. Så eventuellt blir det en runda ute på stan, men det får vi se om vi orkar med. Alltså borde det bli ordentligt med lästid den här helgen och det skulle inte vara så dumt.
Veckans läsning har väl gått ganska bra och snart är läshögen på stolen bredvid ett minne blott - i alla fall fram tills att den fylls på med nytt. Nu ska jag bara komma ikapp med recensionerna också.




I helgen har jag i alla fall tänkt läsa





Välkommen till Himmelsta av Hanna Lindahl













Gurun  i Pomonadalen av Mikael Bergstrand










Droger i Tredje Riket av Norman Ohler









Jag lär knappast hinna med alla tre, men det som jag inte hinner med får hänga med i nästa veckas planering, svårare än så behöver det ju inte vara.

Vad ska du läsa i helgen?








2 kommentarer:

  1. Jag vill läsa ut Journal 64 av Adler-Olsen i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Här läses Peter James senaste Dödsmärkt.

    SvaraRadera