fredag 2 december 2016

Veckans utmaning: Bygg din egen kulturman!




Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del och mer ska det bli. Nu ska jag komma ikapp, så enkelt är det. Så fast jag är lite sen med mitt svar så får det bli Kulturkollos veckoutmaning nu. Och den här veckan är den lite annorlunda

 Bygg ihop din egen människokropp av filmer, böcker, spel och sångtitlar!

----------------------

Det var inte helt lätt att hitta titlar till den här, men det gick till slut

Älskaren från huvudkontoret av Camilla Grebe
Mellan fyra ögon av Denise Rudberg
Vita tänder av Zadie Smith
Den tredje rösten av Cilla & Rolf Börjlind
I kroppen min av Kristian Gidlund
I botten av glaset ett hjärta av Jens Ganman
Den som knyter sin hand av Annika Arslan Waltersson
Så nära barfota av Marie Hedegård
Hudhunger av Katerina Janouch
Heligt blod av Jonathan Heyes








2 kommentarer: