söndag 18 december 2016

Veckoplanering vecka 51

Det har inte blivit speciellt mycket läst den här helgen, vi har istället jobbat undan lite av julstöket. Och det betyder att vi slipper i princip all julstress under kommande vecka och kan ta det lugnt i och med att det mesta är klart redan. Jag hoppas alltså på att få rejält med lästid under kommande vecka och då kan jag kanske läsa ikapp, dvs läsa det som jag inte hann med under den här helgen.
Och med lite tur så kanske jag också kommer ikapp med recensionerna, som jag just nu ligger hopplöst efter med.


Det jag tänkt läsa är





Med Albert i baksätet av Homer Hickam
(har jag alltså börjat på men ännu inte kommit speciellt långt i ännu)













Denzel av Christina Herrström











Med lysande utsikter av Annika Arslan Waltersson












Sattyg av Mikael Strömberg











Vad har du tänkt dig att läsa under den kommande veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar